Darmowe
planery, e-booki...

Podziel się:

Darmowe
planery, e-booki...

Współpraca

[vc_row el_class=”pelna” css=”.vc_custom_1525435511852{padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Nazywam się Katarzyna Kędzierska i od 2013 roku prowadzę Simplicite, obecnie największy polski blog o minimalizmie. Jestem otwarta na wszelkie formy partnerstwa, które pozostają w zgodzie z wartościami pokazywanymi na blogu.

 Bezpośredni kontakt do mnie: blogsimplicite.pl

 

Dlaczego warto ze mną współpracować?

 

  • mocno selekcjonuję współprace – Twoja marka nie zginie w gąszczu innych, a moja opinia jest wiarygodną rekomendacją dla Czytelników
  • autorskie, unikalne, wysokiej jakości treści, doskonale wpasowane w tematykę bloga
  • klienci wysoko cenią sobie współpracę ze mną, wielokrotnie powracając z kolejnymi projektami
  • Simplicite to uznana i rozpoznawalna marka

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1525435524066{padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

 Statystyki w skrócie:

 

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_custom_heading text=”18 700″ font_container=”tag:h3|text_align:center” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]

średnia liczba odsłon pojedynczego tekstu sponsorowanego

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_custom_heading text=”100 000″ font_container=”tag:h3|text_align:center” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]

liczba Unikalnych Użytkowników w skali miesiąca

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-facebook” color=”custom” align=”center” custom_color=”#333333″][vc_column_text]

Fanpage: 30 740

Grupy tematyczne: ok. 45 600 osób

Średni zasięg organiczny posta: 29 200

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-instagram” color=”custom” align=”center” custom_color=”#333333″][vc_column_text]

Profil: 31 100

Średni zasięg posta: 14 000

Stories: ok. 6 000 wyświetleń każdego materiału

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-envelope-open-o” color=”custom” align=”center” custom_color=”#333333″][vc_column_text]

Newsletter: 8600 aktywnych subskrybentów

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1525435713772{padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Dane demograficzne:

 

Profil Czytelnika: kobieta mieszkająca w dużym mieście, w wieku 25-44 lata, zainteresowana rozwojem osobistym i zawodowym, modą, świadomymi zakupami, zarządzaniem finansami.

Facebook:

  • 96% kobiety | 4% mężczyźni
  • 43% 25-34 | 36% 35-44 | 7% 18-24 | 5% 45-54 | 2% 55-64 | 2% 65+

Instagram

  • 94% kobiety | 6% mężczyźni
  • 52% 25-34 | 31% 35-44 | 9% 18-24 |5% 45-54 | 2% 55-65+ |1% 13-17+

Google Analytics

  • 86,3% kobiety | 13,7% mężczyźni
  • 43,0% 25-34 | 22,4% 35-44 | 20,1% 18-24 | 7,8% 45-54 |6,7% 55-65+

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1525435979321{padding-bottom: 65px !important;}”][vc_column][vc_separator][vc_toggle title=”Formy współpracy” style=”rounded_outline” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_use_theme_fonts=”yes” use_custom_heading=”true” el_id=”1468850992249-d412df6d-6c01″]

  • pojedynczy artykuł/cykl artykułów tematycznych
  • patronat/partnerstwo przy moich autorskich projektach (preferowane)
  • długookresowa współpraca np. jako partner technologiczny bloga
  • wyjazdy sponsorowane, w tym relacje i fotorelacje
  • warsztaty (DIY, slow fashion, minimalizm)
  • recenzje produktów lub usług
  • teksty na zamówienie
  • inne, niestandardowe działania dopasowane do marki

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Zasady współpracy” style=”rounded_outline” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_use_theme_fonts=”yes” use_custom_heading=”true” el_id=”1468851167243-14b3773a-7997″]

  • promuję marki dobrej jakości, godne polecenia, bliskie tematyce bloga lub moim prywatnym zainteresowaniom
  • doskonale znam Czytelników bloga, realizuję autorskie koncepcje kampanii, dostosowane do potrzeb i możliwości danej marki
  • od wielu lat z sukcesem prowadzę własną firmę, doskonale znam realia biznesowe i zachowuję wysokie standardy etyczne
  • wystawiam faktury VAT
  • co do zasady nie pracuję na zasadach barterowych
  • teksty powstałe we współpracy są jako takie oznaczane
  • nie zamieszczam na blogu gotowych materiałów promocyjnych, ani też notek prasowych

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kontakt” style=”rounded_outline” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_use_theme_fonts=”yes” use_custom_heading=”true” el_id=”1468852465644-8c9e9911-b59e”]

Dane kontaktowe: Katarzyna Kędzierska Simplicite.pl ul. Niedźwiedzia 29B, 02-737 Warszawa tel. 691-03-08-03 email: blogsimplicite.pl

[/vc_toggle][vc_separator css=”.vc_custom_1468851645352{margin-top: 45px !important;margin-bottom: 45px !important;}”][vc_single_image image=”16249″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”bottom-to-top”][vc_column_text]

Simplicite to jeden z TOP10 blogów w kategorii Specjalistyczne wśród TOP100 polskich blogów z największymi możliwościami komercyjnymi.

Blog znalazł się również na 40 miejscu wśród najlepszych 100 blogów w Polsce oraz 7 miejscu w kategorii lifestyle wg PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

[/vc_column_text][vc_separator css=”.vc_custom_1468851645352{margin-top: 45px !important;margin-bottom: 45px !important;}”][vc_custom_heading text=”Wybrane przykłady kampanii” font_container=”tag:h3|font_size:32|text_align:center|line_height:1.4″ use_theme_fonts=”yes” el_class=”tytulcoop”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pelna”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554353715{padding-right: 50px !important;}”][vc_single_image image=”19341″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

ASUS

Patronat nad autorskim projektem Wiosenna Metamorfoza czyli Wyzwanie Minimalistki #4 21 dni do prostszego życia, w ramach którego Uczestnicy zmieniają swoje nawyki oraz porządkują swoje otoczenie w duchu minimalizmu, połączony z konkursem.

  • liczba odsłon: 24 500
  • liczba zgłoszeń w konkursie: 1 000

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554403030{padding-left: 50px !important;}”][vc_single_image image=”21733″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

PIUMO

Półroczny projekt z wykorzystaniem mojego wizerunku i marki bloga. W ramach współpracy powstały: WIDEO z zaplecza tworzenia produktu i przedstawienie historii marki oraz limitowana kolekcja autorskich produktów Simplicite dla Piumo, których nakład wyprzedał się całkowicie.

  • liczba odsłon: 23 800
  • liczba komentarzy: 140

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator css=”.vc_custom_1468851645352{margin-top: 45px !important;margin-bottom: 45px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pelna”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554353715{padding-right: 50px !important;}”][vc_single_image image=”15266″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

ŚNIEŻKA

Cykl tekstów we współpracy z marką Śnieżka: Jak tanio wyremontować mieszkanie (nie tylko) na wynajem?Metamorfoza salonu. Minimum pracy, maksimum efektu oraz Minimalistyczne wnętrze. Metamorfoza przedpokoju.

  • liczba odsłon: 56 500
  • liczba komentarzy:  208

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554403030{padding-left: 50px !important;}”][vc_single_image image=”22176″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

MORE BY LESS

W ramach cyklu artykułów stworzyłam dwa wyczerpujące i merytoryczne teksty na blogu, idealnie dopasowane do wizji i misji ważnych dla marki: poradnik Jak ubierać się do pracy latem? oraz raport Ubranie jako inwestycja?.

  • liczba odsłon: 40 000
  • liczba komentarzy: 220

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator css=”.vc_custom_1468851645352{margin-top: 45px !important;margin-bottom: 45px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pelna”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554353715{padding-right: 50px !important;}”][vc_single_image image=”22326″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

BIODERMA

Dwa merytoryczne teksty na blogu z recenzją produktów marki, poprzedzoną 2-miesięcznym testowaniem produktów: Toaletka Minimalistki – pielęgnacja twarzy i historia moich zmagań z trądzikiem oraz Toaletka Minimalistki. Pielęgnacja ciała (wiosna 2017).

  • liczba odsłon: 32 400
  • liczba komentarzy: 141

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554403030{padding-left: 50px !important;}”][vc_single_image image=”18807″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

IKEA

Tekst kontekstowy z lokowaniem produktów marki, z uwzględnieniem wiedzy eksperckiej na temat właściwości materiałów i tkanin – Minimalistyczne wnętrze. Moje poranne rytuały i sypialnia po metamorfozie.

  • liczba odsłon: 20 569
  • liczba komentarzy:  49

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator css=”.vc_custom_1468851645352{margin-top: 45px !important;margin-bottom: 45px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pelna”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554353715{padding-right: 50px !important;}”][vc_single_image image=”22178″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

ZALANDO

Stworzenie unikalnego produktu w postaci Planera Szafy Minimalistki – autorskiego planera doboru garderoby, powstałego na bazie moich doświadczeń w ramach projektu Szafa Minimalistki, prowadzonego na blogu od wielu lat.

  • liczba odsłon: 20 000
  • liczba pobrań: 19 000

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554403030{padding-left: 50px !important;}”][vc_single_image image=”14367″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

ZALANDO

Jako jedyna blogerka z Polski zostałam zaproszona do międzynarodowego projektu video Zalando Fashion DIY. Na zaproszenie marki pojechałam do Berlina, gdzie razem z kilkoma blogerkami z Europy nagrałam dwa filmy instruktażowe, pokazujące jak zrealizować moje autorskie projekty DIY (do it yourself).

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator css=”.vc_custom_1468851645352{margin-top: 45px !important;margin-bottom: 45px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pelna”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554353715{padding-right: 50px !important;}”][vc_single_image image=”19897″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

FUNDACJA KRONENBERGA

Niezwykły projekt charytatywny, połączony z konkursem, w ramach którego zwycięzca mógł zdecydować, na jaki cel trafi grant o łącznej wartości 6 000 zł., ufundowany przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy oraz przeze mnie osobiście.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1512554403030{padding-left: 50px !important;}”][vc_single_image image=”22174″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text]

FACTORY POZNAŃ

Autorski projekt – koncepcja oraz wykonanie i wdrożenie gry online Slow Fashion Sudoku. Pierwsza tego typu w Polsce interaktywna gra ubraniowa, która doskonale wpisała się w strategię promocyjną marki pod hasłem #factoryfashioncapsule.

  • liczba grających: 10 000

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator css=”.vc_custom_1468851645352{margin-top: 45px !important;margin-bottom: 45px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”pelna”][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”16256″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”left-to-right”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

Autorskie warsztaty Przygotowanie i poprowadzenie autorskich warsztatów:

  • TRADE TRACKER – warsztat dedykowany blogerom z zakresu afiliacji, poprowadzony w ramach spotkania w marcu 2018
  • FACTORY POZNAŃ – dwugodzinny warsztat o tematyce slow fashion dla blogerów, poprowadzony w ramach konferencji branżowej Blog Conference Poznań 2016
  • ZALANDO – trzygodzinne warsztaty kreatywne DIY w modzie, poprowadzone w trakcie Zalando Pop Up Store 2014

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator css=”.vc_custom_1468851645352{margin-top: 45px !important;margin-bottom: 45px !important;}”][/vc_column][/vc_row]

Sprawdź Także

0 0 votes
Article Rating
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments