Współpraca

Nazywam się Katarzyna Kędzierska i od 2013 roku prowadzę Simplicite, obecnie największy polski blog o minimalizmie. Jestem otwarta na wszelkie formy partnerstwa, które pozostają w zgodzie z wartościami pokazywanymi na blogu.

 Bezpośredni kontakt do mnie: blogsimplicite.pl

 

Dlaczego warto ze mną współpracować?

 

  • mocno selekcjonuję współprace – Twoja marka nie zginie w gąszczu innych, a moja opinia jest wiarygodną rekomendacją dla Czytelników
  • autorskie, unikalne, wysokiej jakości treści, doskonale wpasowane w tematykę bloga
  • klienci wysoko cenią sobie współpracę ze mną, wielokrotnie powracając z kolejnymi projektami
  • Simplicite to uznana i rozpoznawalna marka

 

 Statystyki w skrócie:

 

16 800

średnia liczba odsłon pojedynczego tekstu sponsorowanego

90 000

liczba Unikalnych Użytkowników w skali miesiąca

Fanpage: 25 300

Grupy tematyczne: ok. 16 000

Średni zasięg organiczny posta: 15 800

Profil: 21 600

Średni zasięg posta: 11 100

Stories: ok. 5 000 wyświetleń każdego materiału

Newsletter: 8000 aktywnych sukbskrybentów

Dane demograficzne:

 

Profil Czytelnika: kobieta mieszkająca w dużym mieście, w wieku 25-44 lata, zainteresowana rozwojem osobistym i zawodowym, modą, świadomymi zakupami, zarządzaniem finansami.

Facebook:

  • 96% kobiety | 4% mężczyźni
  • 47% 25-34 | 29% 35-44 | 11% 18-24 | 5% 45-54

Instagram

  • 96% kobiety | 4% mężczyźni
  • 54% 25-34 | 23% 35-44 | 17% 18-24 | 3% 45-54 | 2% 55-65+

Google Analytics

  • 81,8% kobiety | 18,2% mężczyźni
  • 42,4% 25-34 | 22,2% 35-44 | 19,9% 18-24 | 8,2% 45-54 | 7,3% 55-65+

Formy współpracy

  • pojedynczy artykuł/cykl artykułów tematycznych
  • patronat/partnerstwo przy moich autorskich projektach (preferowane)
  • długookresowa współpraca np. jako partner technologiczny bloga
  • wyjazdy sponsorowane, w tym relacje i fotorelacje
  • warsztaty (DIY, slow fashion, minimalizm)
  • recenzje produktów lub usług
  • teksty na zamówienie
  • inne, niestandardowe działania dopasowane do marki

Zasady współpracy

  • promuję marki dobrej jakości, godne polecenia, bliskie tematyce bloga lub moim prywatnym zainteresowaniom
  • doskonale znam Czytelników bloga, realizuję autorskie koncepcje kampanii, dostosowane do potrzeb i możliwości danej marki
  • od wielu lat z sukcesem prowadzę własną firmę, doskonale znam realia biznesowe i zachowuję wysokie standardy etyczne
  • wystawiam faktury VAT
  • co do zasady nie pracuję na zasadach barterowych
  • teksty powstałe we współpracy są jako takie oznaczane
  • nie zamieszczam na blogu gotowych materiałów promocyjnych, ani też notek prasowych

Kontakt

Dane kontaktowe: Katarzyna Kędzierska Simplicite.pl ul. Niedźwiedzia 29B, 02-737 Warszawa tel. 691-03-08-03 email: blogsimplicite.pl

top 100 blogów w Polsce

Simplicite to jeden z TOP10 blogów w kategorii Specjalistyczne wśród TOP100 polskich blogów z największymi możliwościami komercyjnymi.

Blog znalazł się również na 40 miejscu wśród najlepszych 100 blogów w Polsce oraz 7 miejscu w kategorii lifestyle wg PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Wybrane przykłady kampanii

ASUS

Patronat nad autorskim projektem Wiosenna Metamorfoza czyli Wyzwanie Minimalistki #4 21 dni do prostszego życia, w ramach którego Uczestnicy zmieniają swoje nawyki oraz porządkują swoje otoczenie w duchu minimalizmu, połączony z konkursem.

  • liczba odsłon: 24 500
  • liczba zgłoszeń w konkursie: 1 000

PIUMO

Półroczny projekt z wykorzystaniem mojego wizerunku i marki bloga. W ramach współpracy powstały: WIDEO z zaplecza tworzenia produktu i przedstawienie historii marki oraz limitowana kolekcja autorskich produktów Simplicite dla Piumo, których nakład wyprzedał się całkowicie.

  • liczba odsłon: 23 800
  • liczba komentarzy: 140

ŚNIEŻKA

Cykl tekstów we współpracy z marką Śnieżka: Jak tanio wyremontować mieszkanie (nie tylko) na wynajem?Metamorfoza salonu. Minimum pracy, maksimum efektu oraz Minimalistyczne wnętrze. Metamorfoza przedpokoju.

  • liczba odsłon: 56 500
  • liczba komentarzy:  208

MORE BY LESS

W ramach cyklu artykułów stworzyłam dwa wyczerpujące i merytoryczne teksty na blogu, idealnie dopasowane do wizji i misji ważnych dla marki: poradnik Jak ubierać się do pracy latem? oraz raport Ubranie jako inwestycja?.

  • liczba odsłon: 40 000
  • liczba komentarzy: 220

BIODERMA

Dwa merytoryczne teksty na blogu z recenzją produktów marki, poprzedzoną 2-miesięcznym testowaniem produktów: Toaletka Minimalistki – pielęgnacja twarzy i historia moich zmagań z trądzikiem oraz Toaletka Minimalistki. Pielęgnacja ciała (wiosna 2017).

  • liczba odsłon: 32 400
  • liczba komentarzy: 141

IKEA

Tekst kontekstowy z lokowaniem produktów marki, z uwzględnieniem wiedzy eksperckiej na temat właściwości materiałów i tkanin – Minimalistyczne wnętrze. Moje poranne rytuały i sypialnia po metamorfozie.

  • liczba odsłon: 20 569
  • liczba komentarzy:  49

ZALANDO

Stworzenie unikalnego produktu w postaci Planera Szafy Minimalistki – autorskiego planera doboru garderoby, powstałego na bazie moich doświadczeń w ramach projektu Szafa Minimalistki, prowadzonego na blogu od wielu lat.

  • liczba odsłon: 20 000
  • liczba pobrań: 19 000

ZALANDO

Jako jedyna blogerka z Polski zostałam zaproszona do międzynarodowego projektu video Zalando Fashion DIY. Na zaproszenie marki pojechałam do Berlina, gdzie razem z kilkoma blogerkami z Europy nagrałam dwa filmy instruktażowe, pokazujące jak zrealizować moje autorskie projekty DIY (do it yourself).

FUNDACJA KRONENBERGA

Niezwykły projekt charytatywny, połączony z konkursem, w ramach którego zwycięzca mógł zdecydować, na jaki cel trafi grant o łącznej wartości 6 000 zł., ufundowany przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy oraz przeze mnie osobiście.

FACTORY POZNAŃ

Autorski projekt – koncepcja oraz wykonanie i wdrożenie gry online Slow Fashion Sudoku. Pierwsza tego typu w Polsce interaktywna gra ubraniowa, która doskonale wpisała się w strategię promocyjną marki pod hasłem #factoryfashioncapsule.

  • liczba grających: 10 000
warsztaty

Autorskie warsztaty Przygotowanie i poprowadzenie autorskich warsztatów:

  • TRADE TRACKER – warsztat dedykowany blogerom z zakresu afiliacji, poprowadzony w ramach spotkania w marcu 2018
  • FACTORY POZNAŃ – dwugodzinny warsztat o tematyce slow fashion dla blogerów, poprowadzony w ramach konferencji branżowej Blog Conference Poznań 2016
  • ZALANDO – trzygodzinne warsztaty kreatywne DIY w modzie, poprowadzone w trakcie Zalando Pop Up Store 2014