Współpraca

Jestem otwarta na wszelkie formy współpracy, które będą atrakcyjne dla moich Czytelników, oraz które pozostają w zgodzie z wartościami pokazywanymi na blogu. Teksty promocyjne są zawsze doskonale kontekstowo i tematycznie wpasowane w treść bloga, zapewniając każdorazowo dodatkową wartość dla Czytelnika, a reklama nigdy nie jest nachalna. Wysoka jakość treści przekłada się na wysoki poziom zaangażowania i dyskusji wśród Czytelników.

Informacje pomocne dla nawiązania satysfakcjonującej współpracy:

  • aktualne statystyki i zasięgi bloga
  • zasady i formy współpracy
  • wybrane przykłady zrealizowanych kampanii
  • marki, z którymi współpracowałam
  • dane kontaktowe

Formy współpracy

  • pojedynczy artykuł/cykl artykułów tematycznych
  • patronat/partnerstwo przy moich autorskich projektach (preferowane)
  • długookresowa współpraca np. jako partner technologiczny bloga
  • wyjazdy sponsorowane, w tym relacje i fotorelacje
  • warsztaty (DIY, slow fashion, minimalizm)
  • recenzje produktów lub usług
  • teksty na zamówienie
  • inne, niestandardowe działania dopasowane do marki

Zasady współpracy

  • promuję marki dobrej jakości, godne polecenia, bliskie tematyce bloga lub moim prywatnym zainteresowaniom
  • doskonale znam Czytelników bloga, realizuję autorskie koncepcje kampanii, dostosowane do potrzeb i możliwości danej marki
  • od wielu lat z sukcesem prowadzę własną firmę, doskonale znam realia biznesowe i zachowuję wysokie standardy etyczne
  • wystawiam faktury VAT
  • co do zasady nie pracuję na zasadach barterowych
  • teksty powstałe we współpracy są jako takie oznaczane
  • nie zamieszczam na blogu gotowych materiałów promocyjnych, ani też notek prasowych

Kontakt

Dane kontaktowe:

Katarzyna Kędzierska

Simplicite.pl

ul. Niedźwiedzia 29B, 02-737 Warszawa

tel. 691-03-08-03

email: blog@simplicite.pl

 

statystyki simplicite
top 100 blogów w Polsce

Blog znalazł się również na
40 miejscu wśród TOP100 blogów w Polsce oraz
7 miejscu w kategorii lifestyle wg PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Wybrane przykłady kampanii

factory

Patronat nad autorskim projektem zrealizowanym z marką FACTORY POZNAŃ

Wyjątkowy projekt, w ramach którego stworzyłam koncepcję oraz zapewniłam techniczne stworzenie i wdrożenie gry online. Jest to pierwsza tego typu w Polsce interaktywna gra ubraniowa, która doskonale wpisała się w strategię promocyjną marki pod hasłem #factoryfashioncapsule. Gra cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, zaledwie w przeciągu miesiąca od premiery Użytkownicy wygenerowali kilka tysięcy ubraniowych zestawień.

Cykl artykułów tematycznych dla marki MORE BY LESS

W ramach cyklu stworzyłam dwa wyczerpujące i merytoryczne teksty na blogu, idealnie dopasowane do wizji i misji ważnych dla marki. Poradnik Jak ubierać się do pracy latem? obejmuje praktyczne omówienie zasad dress code latem oraz gotową letnią, biurową capsule wardrobe, przygotowaną w oparciu o ofertę marki. Drugi z tekstów to raport Ubranie jako inwestycja?, który stanowi analizę wybranej części rynku odzieżowego, odpowiada na pytanie ile Polacy wydają na ubrania oraz skąd bierze się cena ubrań.

  • liczba odsłon: ponad 22 000
  • liczba komentarzy: ponad 220

 

krups

Recenzja produktu + konkurs dla marki KRUPS

zalando

Patronat nad autorskim projektem zrealizowanym z marką ZALANDO

Stworzenie unikalnego produktu w postaci Planera Szafy Minimalistki – autorskiego planera doboru garderoby, powstałego na bazie moich doświadczeń w ramach projektu Szafa Minimalistki, prowadzonego na blogu od 2 lat.

  • liczba odsłon: prawie 14 000
  • liczba pobrań: ponad 13 000

 

Projekt video zrealizowany z marką ZALANDO

Jako jedyna blogerka z Polski zostałam zaproszona do międzynarodowego projektu video Zalando Fashion DIY. Na zaproszenie marki pojechałam do Berlina, gdzie razem z kilkoma blogerkami z Europy nagrałam dwa filmy instruktażowe, pokazujące jak zrealizować moje autorskie projekty DIY (do it yourself).

warsztaty

Autorskie warsztaty

Przygotowanie i poprowadzenie autorskich warsztatów:

  • FACTORY POZNAŃ – dwugodzinny warsztat o tematyce slow fashion dla blogerów, poprowadzony w ramach konferencji branżowej Blog Conference Poznań 2016
  • ZALANDO – trzygodzinne warsztaty kreatywne DIY w modzie, poprowadzone w trakcie Zalando Pop Up Store 2014
inne

Pozostałe kampanie:

  • recenzja kosmetyków oraz przygotowanie sesji zdjęciowej we współpracy z marką BE ORGANIC
  • tworzenie treści lifestylowych na zamówienie Klienta m.in. w ramach współpracy z markami TARCZYŃSKI, IMPEL oraz ING
  • testowanie produktu oraz przygotowanie przepisu kulinarnego i sesji zdjęciowej we współpracy z marką BELVITA